مقررات و قوانین مرجوعی

1 – همانطور که می دانید اسباب بازی ها اکثرا ازمواد پلاستیکی ساخته می شوند و احتمال شکستگی دارند. بنابراین کلا هیچ وسیله ای مرجوعی ندارد مگر شکسته و خراب به مقصد رسیده باشد.

2 – شکستگی کامل و ناقص وسایل بر عهده فروشنده (دقیق) است. بعد از مشاهده محصول بررسی می کنیم که آیا آنرا با پست مرجوع کنید یا خیر. هزینه پست در این شرایط بر عهده ما است.

3 – با مشتری توافق می شوند که آیا میخواهید وسیله را استفاده کنید و بخشی از پول به حساب شما واریز گردد ؟

4 – در طول چندین سال فعالیت ما، بسته بندی های ما کاملا محکم است و در 99 درصد شکستگی خاصی مشاهده نشده است و بالاترین میزان رضایت را داشته ایم.

5- در صورت نیاز فیلم یا عکس محصول از طریق پیام رسانی و مکاتبه به مشتری ارسال خواهد شد تا از سلامت اولیه آن در مبداء مطمئن بشود.

سوالهای مشتریان

1- هزینه ارسال چقدر است؟ هزینه پایه 40 ت است. با افزایش وزن هزینه بیشتر می شود

2- از کجا ارسال می کنید؟ شهرستان خوی (استان آذربایجان غربی)

3- چقدر طول میکشه تا دستمون برسه؟ براساس تجربه چند ساله ما، در ایام عادی معمولا بسته ها تا 4 روز به تهران می رسند. بقیه شهرها هم 4 الی 7 الی 10 روز در نظر بگیرید. در ایام مناسبتی مثل نزدیکیهای عید نوروز، شب یلدا، ولنتاین، بازگشایی مدارس، بسته ها چند روز دیرتر می رسند.

4- پرداخت درب منزل دارید؟ پرداختها در سایت بصورت انتقال کارت به کارت صورت می گیرد. تمام امور پرداخت مالی در سایت صورت میگیرد و نیازی به برقراری تماس تلفنی نمی باشد.

5- از کجا بدانیم سفارش ثبت شده است؟ ما برای شما پیامک / سمس موبایلی میفرستیم. کد های رهگیری پستی را به ایتا یا تلگرام شما می فرستیم.

6- چرا باید به شما اعتماد کنیم؟ به دلایل زیر: الف) شش سال تجربه فروش موفق اینترنتی و حضوری؛ ب) نماد اعتماد الکترونیک؛ ج) ارسال ماهانه بیش از 100 بسته به سراسر ایران؛ د) عکس کدهای رهگیری و بسته ها را ببینید.؛ قیمت های بسیار مناسب با وسایل باکیفیت.

7- چگونه ارسال میکنید؟ ما کلا با پست پیشتاز ارسال می کنیم چون هزینه های پایین تری برای مشتری است. شهرهای تهران، شهرهای استان تبریز، استان ارومیه، زنجان، فقط برای کارتنهای بزرگ میتوانیم با اتوبوس ارسال کنیم و هزینه کرایه اتوبوس با مشتری است.

8- توضیحات وسایل کاملا آکبند؟ بعنوان مثالی شرکتی محصولی را کاملا سلفون کشیده؛ پلمپ کرده؛ ما این گونه وسایل را به همان شکل میفرستیم و درصورت شکستگی احتمالی هم امکان مرجوعی ندارند؛ برای جلوگیری از مشکل احتمالی میتوانید درخواست تست و آزمایش محصول را بفرمایید.

9- درخواست لغو سفارش چگونه است؟ اگر به هردلیلی از جمله انصراف خریدار، عدم موجودی محصول، قبل از ارسال بسته به پست، سفارش لغو شود، با کسر 2 درصد کارمزد بانکی + هزینه انتقال شتابی، وجه به کارت/حساب مشتری واریز خواهد شد.



پیج اینستا کانال تلگرام کانال آپارت کانال نماشا
پیج اینستامون کانال تلگرام مون کانال آپارت مون کانال نماشا مون نماد الکترونیکی

دقیق : حامی خانواده